marți, 27 decembrie 2016

2016 pe scurt

2016 a fost unul din cei mai frumosi ani de pana acum. Linistit, tihnit, cu multa miscare si cu muntele care se pravaleste pe tine, cu escapade de o noapte, apusuri si rasarituri faine, cu 2 prieteni dragi langa noi (care de curand au devenit 3) si cu o casa devenita cabana Mike& Radu. Dar sa le luam pe rand:

Ianuarie incepe la Bunloc, cu o panorama superba asupra depresiunii Brasovului. Sa fi fost oare un semn prevestitor pentru mutarea din aprilie? Mi-am intitulat jurnalul la vremea aceea "An nou intr-un bun loc". A fost un an 2016 neasteptat de bun, intr-un loc bun, pe sufletul meu. Dupa 9 luni de "vacanta", nu ma mai vad intoarsa la Bucuresti decat de nevoie.
Revelion la Bunloc
Februarie a fost impartit intre cele 2 poluri: cursiera primavaratica la vecinii bulgari si trekking iernatic. Merita mentionata tura culinara din Buila- Buila, clatita si lumanarea. Pentru detalii, a se citi jurnalul:
Tigaia de clatite a Muhai fost fara indoiala starul turei din Buila
Martie a fost o luna a navetei. Practic de luni dimineata pana vineri dupa-amiaza eram la Bucuresti si apoi fugeam la Brasov. Am incarcat si descarcat cateva masini pana cand am carat totul de la Bucuresti la Brasov, dar la finalul lunii eram instalati cu totul. Nu au fost ture deosebite, au fost insa primele ture facute "pe langa casa", o stabilire a terenului de joaca. Una din cele mai faine iesiri a fost o alergare la Moeciu cu Viorela si Monica
Eco
Aprilie- Nu puteam sa ratez oportunitatea de a pleca direct din patul de acasa spre startul unui concurs de alergare montana, fara condus un kilometru, cazari, rezervari si toata organizarea. Asa ca a fost Brasov Marathon. Un timp mai bun ca anul trecut, dar o clasare mai proasta. Nu asta ar fi baiul. Dar desi totul a mers bine in iarna, cu alergari lungi in martie si aprilie, dupa Brasov Marathon a inceput sa ma supere din nou genunchiul stang. Asa ca, partial constient, partial inconstient, m-am focusat din ce in ce mai mult pe bicicleta

Mai a fost colorata de o nunta altfel, desfasurata partial la Bucuresti, partial in Piatra Craiului. Tot in mai a inceput si seria de micro-aventuri, respectiv evadat pentru o noapte din oras. A fost Sfanta Ana cu cursiera si Saua Strunga cu MTB-ul.
Asa faci un trash the dress adevarat
Iunie- Aici mi-a fost greu sa aleg intre weekendul cu 4Munti si Delta, insa a castigat Delta, pentru ca MTB ati tot vazut si o sa mai tot vedeti pe aici. Imi era dor de Delta. Au trecut ani  buni de la ultima expeditie, nici nu stiu daca mai e rost de gasit lotci prin Mila23, insa de data asta am zis ca e cazul sa incercam ceva nou- caiacul. Asa ca am fost intr-una din turele lui Florin cu caicul, facand un caiac de 4 brate putere cu Cristi: 
Caiacul- stilul expeditionar
Iulie- alta serie de microaventuri si mult MTB: o tura faina de MTB in Latoritei, pe Strategica, dar mai ales 2BE-ul Hoinarilor:
2 zile am pedalat dupa oitza asta
August- inca din iulie facusem planuri sa ajungem cu MTB-ul in Fagaras, pe sud, cea mai simpla optiune fiind Saua Apa Cumpanita. Ne-a iesit insa abia o luna mai tarziu:
Am facut-o si pe asta
Septembrie- India, 4 saptamani, pasuri de 5000 m si o experienta din prima pana in ultima zi. De cand am revenit in tara, vreo 2 luni jumate am tot scris la postarile aferente. Tura ne-a facut sa ne decidem si sa ne vindem tot echipamentul de cicloturism si sa trecem pe bune la backpacking si fast and light.

Octombrie- Dupa toata ariditatea din India imi era dor de padurile de acasa si de frunze galbene. Asa ca facem un festin tomnatic la Zarnesti, pe dealurile de la Poiana Marului, evident cu MTB-ul.

Noiembrie- incercam sa stoarcem si ultimul strop de toamna si ne bucuram pentru fiecare weekend petrecut in sa.
Buzau cu ultimele accente tomnatice
Decembrie- a venit cu frig, ceva zapada si lipsa de inspiratie. Noroc cu Viorela ca m-a scos din letargie cu o tura in Piatra Craiului. In rest Zwift, sala si schi de tura in Poiana.