marți, 31 ianuarie 2012

Aventuria



Pentru concediul la schi cautam o solutie mai eleganta decat suportul de schiuri de acasa, asa ca ne-am oprit la o cutie –portagaj pe care am inchiriat-o de la cei de la Aventuria.
Despre firma nu am decat considerente pozitive:      
  • serviciu clienti ok (am sunat, nu mi-au raspuns (erau in pauza de masa), m-au sunat inapoi);
  • site complet si bine pus la punct;
  • consiliere ok in ceea ce priveste modelul compatibil cu doleantele mele (ne-am oprit la un Thule Atlantis 900);
  • flux optim de informatii (telefonic si pe email);
  • modele diversificate;       
  •  preturi accesibile: 310  lei/10 zile modelul cel mai spatios;
  • posibilitate de plata la fata locului sau prin transfer bancar pentru a fi siguri de rezervarea voastra;
  • montaj si demontare rapida cu o zi inainte de plecare si la o zi de la sosire pentru maxim de flexibilitate;
  • fara garantie, doar contract in baza caruia se vor acoperi daunele la nevoie.
A inchiria o cutie-portbagaj mi se pare o optiune foarte buna atata timp cat o folosesti 1 data pe an si nu ai spatiu suficient de depozitare acasa/la tara.

Asa ca multumita fiind de serviciile lor, sunt sigura ca voi mai apela la ei pentru viitoare colaborari.