miercuri, 3 august 2011

BCB - ziua 8 -Villach - Linz



Din aceeasi serie: BCB-ziua 7-St Luiza -Villach-->

Motto: Schönes Simplon Fahrrad! (constatarea unui neamt cu care ne-am intalnit pe Drauradweg si care avea la randul lui un Simplon).

Dimineata descoperim ca pe amandoi ne doare genunchiul drept. Suspectam ca la Radu e vorba de placutele SPD care erau date prea in fata, iar la mine probabil din cauza ca saua a tot coborat putin cate putin in ultimile zile, insesizabil zilnic dar totusi s-a strans acolo ceva si am ajuns sa imi fortez genunchiul din cauza pozitiei mai joase cu care nu sunt obisnuita. Normal ca nu avea cum sa fie cel stang, deja busit si pe care creierul probabil il protejeaza deja in mod involuntar si acum trebuie sa il oblojesc si pe cel drept.

Pana una alta plecam prin oras sa cautam butelie pentru primus. Mai intai un magazin de articole sportive (si din fericire ochim niste panouri cu Intersport) si apoi obiectul in cauza.

Apoi revenim in oras si mai cascam ochii prin centru, pana sa revenim la pista propriu-zisa.

Mi-a placut inVillach aerul de oras linistit si mi-a mai placut imensul parc din partea estica a orasului, bun pentru jucat, plimbat, sport si alte activitati de dupa-amiaza/weekend/relaxare. Era maaare, cu un gazon impecabil cat vezi cu ochii, cu oameni care alergau, citeau, se dadeau cu rolele, cu copii care se jucau toate jocurile posibile. Mi-a mai placut centrul mic dar inchis circulatiei auto, pavat cu piatra cubica.

Si Drava de o culoare atat de tulburatoare pe acolo...

Radu isi revine repede cu genunchiul, eu nu. Incercam sa facem schimb de biciclete. Pista merge in continuare pe malul Dravei, mai mult pe drumuri neasfaltate.


Incerc sa ma oblig sa cuplez SPD-urile si pe aici, caci fara ele pedalez mai mult cu varful si ligamentul meu incrucisat (sau ce naibii m-o durea acolo) protesteaza. Locurile sunt frumoase, intram din ce in ce mai mult in munte dar am picat intr-o pasa proasta si iar nu mai gasesc placerea sa ma bucur de ele. Am senzatia ca de-abia ma tarasc si kilometrii se scurg greu pe ciclocomputer. Dar locurile sunt minunate si le admir acum uitandu-ma la poze...atunci nu vedeam decat ciclocomputerul sau angrenajul lui Radu in care imi agatam privirea.




Mergem spre ploaie (din fericire nu ne-a udat)

Mergem in sfarsit la culcare (si noi si soarele)
Ma culc cu moralul la cote minime.

PS 1: din acest punct am facut complet schimb de bicle si eu am mers cu Roll off-ul si Radu cu Simplonul.

PS2: acum, mi se pare frustrant ca nu am stiut/putut sa ma bucur de ziua asta caci din ceea ce vad in poze chiar era ceva de vazut pe acolo. Mi se pare la fel de frustrant cat de mult poate face capsorul si psihicul in afacerea asta pentru ca imi aduc bine aminte, nu ma durea nimic de moarte, dar eram eu doar deziluzionata....

Varianta "la cald" scrisa de pe Kindle in timpul concediului (revizuita si corectata):

Mergem in continuare pe aceeasi pista de bicle de pe malul Dravei. Incep sa am probleme cu un genunchi-cel drept, adica cel sanatos,asta dupa ce am constatat ca am pedalat o zi intreaga cu saua cam jos si ca placuta de la spd trebuia mutata mai in spate. Pista e cu pietris, intr-o urcare insesizabila dar astea toate duc la o viteza medie destul de mica. Ma culc demoralizata.

Jurnal Radu

In continuarea seriei: BCB- ziua 9: Linz (Au) -Muhlbach/ Rio di Pusteria(It)-->

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Infobox:


Traseu: Villach- Spittal am Drau- Linz
Pedalat: 7 h 50 minute
Distanta: 125 km
Medie orara in miscare: 16 km/h
Total vertical climb: ca. 889 m
Informatii despre Drauradweg si harti:
  • Prima parte a zilei-Villach-Spittal am Drau (pentru detalii click aici)
  • A doua parte a zilei-Spittal am Drau-Linz (pentru detalii click aici)

2 comments:

Claudia spunea...

Intr-adevar, peisajul e fain, dar pistele alea mi-au facut o pofta de biciclit!

Mihaela Diaconescu spunea...

Nu-i asa? Mai ales ca totul e safe, fara masini, potrivit pentru primele pedale :)