joi, 18 august 2011

BCB- ziua 27-Simbach am Inn (De)-Waizenkirchen (Au)



<--Din aceeasi serie:  BCB- Ziua 26- Wasserburg (De)-Simbach am Inn (De)

Astazi incheiem repede socoteala cu rezervatia care nu ne-a impresionat (dar nu ma mir ca astia din Balta Innului au facut rezervatie, avand in vedere ca au muzee pentru orice (Muzeul Cheilor, masinilor de scris, cimitirelor etc).
Locul de cort, numit generic "La Tantari"
"Balta" Inului (cica pe aici trebuie sa fie o rezervartie de pasari etc)
Poze cu muzeul cimitirelor n-am si nici cu cel am masinilor de scris,
dar pana si din copacul astau au facut monument al naturii

Parca sunt casute din jocurile pentru copii
Dupa o pauza de civilizatie, suficienta cat sa ne refacem provizile de la un Spar, din nou pe malul Innului.
Aici un loc de popas exemplar(din pacate cand am ajuns la el tocmai incheiasem popasul de dimineata)
Apoi mergem pana intr-un satuc inainte de Scharing si dam vrabia din mana, pe cioara de pe gard...Adica lasam valea Innului, care a inceput sa ni se para plictisitoare si noi o taiem pe DN, direct spre Linz. 
Initial drumul e liber si plat
DN-ul a fost ok, nu era aglomerat pentru ca la austrieci toti mergeau pe autostrada, dar urca blestematul si cobora non-stop, strabatand o zona deluroasa pe care vaile Innului si Dunarii o ocoleau. 
Apoi urca...
Si coboara...
 Si asta se mai intampla si in miez de zi cand caldura e mai mare si mai mare. Moralul meu iarasi coboara la cote alarmant de mici si numai incheierea zilei mai repede, cu un loc fain de cort (gasit de mine), o baie si o masa buna, mai poate indrepta situatia.


Foto by Radu

In continuarea seriei: BCB-ziua 28-Waizenkirchen(Au)-Kraiburg(Au)-->
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Infobox

Distanta: 82.21 km
Viteza medie: 14.6. km/h
Timpul  efectiv de pedalat: 5:36:07
Diferenta de nivel: 510 m

Bike route 1342558 - powered by Bikemap